Logo Serwisu Media Nauka

Media Nauka

To, czy nauczanie jest efektywne zależy w dużej mierze od tego, czy jest efektowne. Stąd dbamy o to, aby materiały przez nas publikowane były przejrzyste, napisane prostym językiem, ilustrowane wieloma przykładami i zadaniami, ale przede wszystkim wzbogacone o multimedia. Nauka online to dobry sposób aby lepiej przygotować się do matury, egzaminu gimnazjalnego, czy sesji egzaminacyjnej. Zapraszamy do naszych poszczególnych działów tematycznych.

Biologia

biologia

Ta część serwisu to przede wszystkim atlasy zwierząt (ssaki, ptaki, gady, płazy, ryby, owady i inne bezkręgowce). Znajdziesz tu tablice interakcyjne z anatomii, testy on-line, wiele innych materiałów.

Fizyka

fizyka

Jest to nasz serwis tematyczny poświęcony fizyce. Znajdziesz tu przede wszystkim ciekawe artykuły, programy edukacyjne natywne oraz na telefon komórkowy. Pomocny w nauce będzie też kalkulator jednostek fizycznych.

Informatyka

informatyka

Ten serwis poświęcony jest informatyce. Znajdziesz tu kursy związane z programowaniem i grafiką.

Inne

inne

Tu znajdziesz materiały nigdzie indziej nie sklasyfikowane.

Moduły

W naszym serwisie znajdziesz wiele narzędzi, które zostały zebrane w moduły, prezentowane poniżej:

Zadania

oblicz

Tablice

tablice

Informacje o serwisie

Tworzymy ten serwis od 2008 roku i cały czas intensywnie go rozwijamy. Jesteśmy zafascynowani nauką, szczególnie w obszarze przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Liczymy na Państwa sugestie, dotyczące zawartości portalu. Liczymy na opinie i zachęcamy do kontaktu z nami. Liczymy, że spotkamy się także na naszym fanpage'u, na którym będziemy informować o nowościach w naszym serwisie i o wszelkich ciekawych wydarzeniach.