Logo Serwisu Media Nauka

Media Nauka

To, czy nauczanie jest efektywne zależy w dużej mierze od tego, czy jest efektowne. Stąd dbamy o to, aby materiały przez nas publikowane były przejrzyste, napisane prostym językiem, ilustrowane wieloma przykładami i zadaniami, ale przede wszystkim wzbogacone o multimedia. Nauka online to dobry sposób aby lepiej przygotować się do matury, egzaminu gimnazjalnego, czy sesji egzaminacyjnej. Zapraszamy do naszych poszczególnych działów tematycznych.

Matematyka

matematyka

Jest to nasz najbardziej rozbudowany serwis tematyczny. Znajdziesz tu ponad 300 artykułów, kilkadziesiąt testów on-line, przydatne narzędzia, symulacje, aplikacje i blisko 1000 rozwiązanych zadań, w tym zadania z matury podstawowej i rozszerzonej z lat ubiegłych.

Biologia

biologia

Ta część serwisu to przede wszystkim atlasy zwierząt (ssaki, ptaki, gady, płazy, ryby, owady i inne bezkręgowce). Znajdziesz tu tablice interakcyjne z anatomii zwierząt, testy on-line, krótkie filmy, wspaniałe zdjęcia zwierząt i wiele innych materiałów.

Fizyka

fizyka

Jest to serwis tematyczny poświęcony fizyce. Znajdziesz tu wiele ciekawych artykułów i narzędzi, w tym kalkulator jednostek fizycznych. Tu powstaje kurs fizyki ilustrowany tablicami interakcyjnymi, animacjami oraz symulacjami fizycznymi. Nauka fizyki należy do najtrudniejszych, ale daje też najwięcej satysfakcji. Fizyka daje najbardziej ogólne odpowiedzi o naturę wszechswiata.

Informatyka

informatyka

Inne

inne

Tu znajdziesz materiały nigdzie indziej nie sklasyfikowane. Zapraszamy także na naszego fanpage'a.

Moduły

W naszym serwisie znajdziesz wiele przydatnych narzędzi, które zostały zebrane w moduły. Są tu rozwiązania setek zadań, w tym zadań maturalnych z lat ubiegłych, testy do lekcji publikowanych w tym serwisie, a także pomocne narzędzia przy dokonywaniu różnego rodzaju obliczeń, w tym kalkulator jednostek. Quizy pozwolą sprawdzić Twoją wiedzę i porównać ją z wynikami innych internautów. W tablicach można szybko znaleźć niezbędne informacje, w tym wzory.

Zadania

oblicz

Tablice

tablice

Informacje o serwisie

Tworzymy ten serwis od 2008 roku i cały czas intensywnie go rozwijamy. Jesteśmy zafascynowani nauką, szczególnie w obszarze przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Tu powstaje jeden z największych w polskiej sieci atlasów zwierząt ze wspaniałymi ilustracjami oraz filmami. Pracujemy nad kilkoma projektami, które wkrótce uatrakcyjnią naukę matematyki, fizyki i biologii, a także innych przedmiotów.

Liczymy na Państwa sugestie, dotyczące zawartości portalu. Liczymy na opinie i zachęcamy do kontaktu z nami. Nasz portal cały czas rozwija się i wszelkie wskazówki są dla nas bezcenne. Liczymy, że spotkamy się także na naszym fanpage'u, na którym będziemy informować o nowościach w naszym serwisie i o wszelkich ciekawych wydarzeniach.

angielska wersja
© Media Nauka 2008-2017 r.